Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • CORRERO, Cristina (2014). “Literatura infantil digital”. Entrevista per Clara Tannure a la revista digital del Centro de alfabatizaçao, leitura e escrita (CEALE), Brasil, 18 desembre 2014.

    Segueix llegint
  • FITTIPALDI, M. (contributor) a ARIZPE, E.; COLOMER, T.; MARTÍNEZ-ROLDÁN, C. (2014). Visual Journeys Through Wordless Narratives. An international Inquiry with Immigrant Children and “The Arrival”. London: Bloomsbury Publishing. “Bloomsbury Academic” ISBN: HB: 978-1-7809-3758-8.

    Segueix llegint
  • GRUP GRETEL (2014): Actes del Simposi Internacional “La literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents” Barcelona, 3 i 4 d’octubre de 2014. Publicació digital. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. ISBN: 978-84-942706-4-2

    Segueix llegint
  • MANRESA, Mireia; REYES, Lara (2014). “El álbum y el hábito lector”. Peonza, núm 108: 72-81.

    Segueix llegint
  • TURRIÓN PENELAS, Celia (2014) “Digital Narrative ‘Books’. A Proposal for Classification and Definition”. Interjuli. (submitted)

    Segueix llegint
  • CORRERO, C. (2014). “Leesbevordering Spanje”. Jeugdliteratuur.org [Bèlgica]. 9 gener 2014.

    Segueix llegint
  • ALIAGAS, Cristina; MARGALLO, Ana María (2014). “Ipads en familia”. Actes del Simposi Internacional Literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents. Grup GRETEL: 55-59. ISBN: 978-84-942706-4-2.

    Segueix llegint
  • CORRERO IGLESIAS, Cristina; REAL, Neus (2014). “Aplicacions per a primeres edats”. Actes del Simposi Internacional Literatura en pantalla: textos, lectors i pràctiques docents. Grup GRETEL: 37-43. ISBN: 978-84-942706-4-2

    Segueix llegint
  • CORRERO, Cristina i Neus Real (2014): “Panorámica de la literatura digital para la educación infantil”. Revista Textura- ULBRA [Brasil], volum 16, número 32, pp.224- 244, set./des.2014. ISSN: 2358- 0801.

    Segueix llegint