Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Correro, C.; Real, N. (eds.) (2019). La formación de lectores literarios en la Educación Infantil. Barcelona: Octaedro. ISBN 978-84-17667-56-6.

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2019). Crítiques mensuals Revista Faristol Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil. Disponibles a https://www.clijcat.cat/faristol/  

    Segueix llegint
  • Munita, F.; Real, N. (2019). “Simple o ximple? Una reflexió sobre la poesia infantil”. Faristol, núm. 89 (abril), pp. 26-29. ISSN:02013-2427.Versió digital accessible en línia (https://www.clijcat.cat/faristol/descargas/89/6_89.pdf).

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2019). “Echoes from the Spanish and Catalan IBBY Section” en IBBY European Newsletter 2019. Disponible en: http://www.ibby.org/fileadmin/user_upload/european_newsletter_04-19/IBBY_European_Newsletter_April_2019.htm

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2019). “Echoes from the Spanish and Catalan IBBY Section” en IBBY European Newsletter 2019. Disponible en: http://www.ibby.org/fileadmin/user_upload/european_newsletter_04-19/IBBY_European_Newsletter_April_2019.htm

    Segueix llegint
  • Real, N. (2019). “Salut, Aloma!”. Serra d’Or, núm. 710 (febrer), pp. 43-46. ISSN: 0037- 2501.

    Segueix llegint
  • Correro, C.; Real, N. (eds.) (2019). La formación de lectores literarios en la Educación Infantil. Barcelona: Octaedro. ISBN 978-84-17667-56-6.

    Segueix llegint
  • Ramada Prieto, L. (2018) “Infantil, digital, aumentada y virtual: los mil y un apellidos de una realidad literaria”. Diablotexto Digital. Vol.3  pp. 8-31 https://doi.org/10.7203/diablotexto

    Segueix llegint
  • Real, N.; Gil, R. M. (2018). “La formación básica de docentes de educación infantil en lengua escrita y literatura. El caso de la Universidad Autónoma de Barcelona – UAB”. Dossiê Literatura infnatil e Ensino: polêmicas antigas e actuais. Educar em Revista, Curitiba, Brasil, vol. 34, núm. 22, p. 131-150, nov./dez. ISSN: 1984-0411.  https://ddd.uab.cat/pub/artpub/2018/200223/PDF_publicat.pdf 

    Segueix llegint