Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Roig, Marta & Juan, Anna (2018). “Guia pràctica Com cocrear nous usos de la biblioteca escolar? en el marc de la Crida #Biblirevolució de la Fundació Jaume Bofill, Barcelona.https://educaciodema.cat/crides/bibliorevolucio/guia-practica

    Segueix llegint
  • Riquelme, E. y Munita, F. (2017). Mediated reading of children´s literature as “paradigmatic scenario” to develop emotional competence. Psicologia: Teoria e Pesquisa, 33, 1-6. doi:  http://dx.doi.org/10.1590/0102.3772e33315

    Segueix llegint
  • Aliagas, C.; Matsumoto, M; Morgade, M.; Correro, C. Et al. (2017). Young Children (0-8) and Digital Technology. What changes in one Year? (Spain National Report). Publicat al Dipòsit Digital UAM:http://www.infanciacontemporanea.com/wp-content/uploads/2017/10/aliagasetal2017_08jrc2ndreport_paperinc_n20.pdf

    Segueix llegint
  • Correro, C.; Cormand, B. (2017). “Entrevista Helen Oxenbury”. Faristol, nr. 86, pp. 20-23, Novembre 2017.

    Segueix llegint
  • RAMADA PRIETO, Lucas. Esto no va de libros. Literatura infantil y juvenil digital y educación literaria. Tesis doctoral. Universitat Autònoma de Barcelona (14/9/2017). http://hdl.handle.net/10803/460770

    Segueix llegint
  • Colomer, Teresa (2017). “Criterios de revisión de una selección de libros en el aula”. Mi Biblioteca. Fundación Alonso Quijano/MECD, Año XIII, nº 50, p.14.

    Segueix llegint
  • Etxaniz, Xabier; Fernández de Gamboa Vázquez, Karla (2017). “País Vasco: cambiando”. CLIJ, Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil, núm. 279, 40-46. ISSN: 0214-4123.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. (2017). “Research and training of Professionals in the Field of Children’s and Young Adult Literature”. Simposium on Children’s and Young Adult Literature in Catalan: Trends for a share future. Barcelona: Institut Ramon Llull, 29-37. Vegeu l’edición en catalá “Recerca I formació en LIJ”

    Segueix llegint
  • Correro, C.; Real, N. (2017). “Disruptive or imitative? Literary apps for Young children”. In A. Ramos, T. Cortez & S. Mourao (Eds.), Children’s literature: Fractures and Disruptions. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing. ISBN: 978-1443895156

    Segueix llegint