Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Fernández de Gamboa Vázquez, Karla (2018). “Los finales en la literatura infantil contemporánea”. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, vol. 11, núm. 1, 27-42. ISSN: 2013-6196. http://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v11-n1-fernandez-gamboa/756-pdf-es

    Segueix llegint
  • Cormand, B; Correro, C. (2018). “Les guardes, un espai per a la creativitat”. Revista Faristol, núm 87, pp. 16-19, Abril 2018.

    Segueix llegint
  • Real, N. ; Correro, C. (2018). “Valorar la literatura infantil digital: propuesta práctica para los mediadores”. Revista Textura- ULBRA [Brasil], vol. 20, núm. 42, pp.8-33, jan./abril.2018. ISSN: 2358- 0801. 

    Segueix llegint
  • Real, N. ; Correro, C. Kirchof, E. R. (2018). “Apresentaçao” Revista Textura- ULBRA [Brasil], vol. 20, núm. 42,  pp.4-7, jan./abril.2018. ISSN: 2358- 0801. 

    Segueix llegint
  • Roig, Marta & Juan, Anna (2018). “Us imagineu una biblioteca escolar que…? Catàleg de pràctiques inspiradores”, en el marc de la Crida #Biblirevolució de la Fundació Jaume Bofill, Barcelona. https://educaciodema.cat/crides/bibliorevolucio/practiques-inspiradores

    Segueix llegint
  • Roig, Marta & Juan, Anna (2018). “Guia pràctica Com cocrear nous usos de la biblioteca escolar? en el marc de la Crida #Biblirevolució de la Fundació Jaume Bofill, Barcelona.https://educaciodema.cat/crides/bibliorevolucio/guia-practica

    Segueix llegint
  • LucasColomer, T. 2018. Estudis i recerca sobre llibres infantils i juvenils a Catalunya (2016- 2017). Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura, vol. 5 (2018), p. 51-65. Disponible a http://www.raco.cat/index.php/AnuariObservatori/article/view/340951

    Segueix llegint
  • Riquelme, E. y Munita, F. (2017). Mediated reading of children´s literature as “paradigmatic scenario” to develop emotional competence. Psicologia: Teoria e Pesquisa, 33, 1-6. doi:  http://dx.doi.org/10.1590/0102.3772e33315

    Segueix llegint
  • Aliagas, C.; Matsumoto, M; Morgade, M.; Correro, C. Et al. (2017). Young Children (0-8) and Digital Technology. What changes in one Year? (Spain National Report). Publicat al Dipòsit Digital UAM:http://www.infanciacontemporanea.com/wp-content/uploads/2017/10/aliagasetal2017_08jrc2ndreport_paperinc_n20.pdf

    Segueix llegint