Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • COLOMER, T. (2003): “Aprendizajes literarios en los libros para primeros lectores”. Saberes e Práticas na Formaçao de profesores e Educadores. Actas das Jornadas DCILM 2002. Instituto de Estudos da Criança. Universidade do Minho, 113-123. ISBN: 972-98757-6-6.170 pp.

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. (2003): “La selección de libros para las primeras edades”. La comunicación literaria en las primeras edades. Madrid: MEC, 39-49. ISBN: 84-369-3664-7.

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. (2003): “Libros clásicos y biblioteca escolar”. Web de Bibliotecas escolares del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (www.cnice.mecd.es/recursos2/bibliotecas.htm).

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. (2003): “Literatura infantil y discriminación de género” www.educastur.princast.es nº 4. CPR de Oviedo. Congreso Estatal de Coeducación, (diciembre 2002).

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. (2003): “Una memoria literaria: La vida en las aulas de Carlos Lomas”. Cuadernos de Pedagogía. “Libro del mes” nº 322, 101.ISSN 0210-0630

    Segueix llegint
  • REAL, N. Dona i literatura en els anys trenta: la narrativa de les escriptores catalanes fins a la guerra civil. Tesis Doctoral (Dirrecció de Jordi Castellanos i Vila) Facultat de Lletres, Universitat Autònoma de Barcelona. Estudi dividit en tres parts que ofereix: a) una panoràmica de la producció literària de les dones entre 1925 i […]

    Segueix llegint
  • SILVA-DÍAZ, M. C. (2003): “¡Qué libros más raros! Construcción y evaluación de un instrumento para describir las variaciones metaficcionales en el álbum”. A: Anuario de Investigación en Literatura Infantil. Universidad de Vigo. Nº 1 Vol. 1

    Segueix llegint
  • SILVA-DÍAZ, M. C. (2003): “Ejercicios en metaficción: el entrenamiento del lector-Browne (o de cómo la obra del autor-ilustrador ganador del premio Andersen introduce a sus lectores en la ficción posmoderna).” Espacios para la lectura 6-7, 22-25.

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. (dir.) (2002): Siete llaves para valorar las historias infantiles. Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez. ISBN: 84-89384-39-8

    Segueix llegint