COLOMER, T. (1996): “La evolución de la enseñanza de la literatura”. Aspectos didácticos de Lengua y Literatura, 8. Zaragoza: ICE de la Universidad de Zaragoza, 127- 171. Veure’l.
COLOMER, T. (1995): La formació del lector literari a través de la literatura infantil i juvenil. Tesi doctoral dirigida per A. Camps i Mundó. Universitat Autònoma de Barcelona. Consultable en línia: http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0615109-161228/ En la primera part es delimita l’evolució dels estudis sobre literatura infantil i juvenil en els països occidentals. Especialment, es revisen i connecten els […]
COLOMER, T. (1994): “La lectura de ficció i la redacció de contes a l’escola” a Ponéncies: 1r Simposi del professorat d’educació infantil i primaria d’ensenyaments en valencià, pp. 55-63
COLOMER, T. (1994): “A favor de las niñas”. CLIJ, Cuadernos de Literatura Infantil y Juvenil 57, 7-24. http://www.fundaciongsr.org/documentos/2628.pdf
COLOMER, T. (1994): “L’adquisició de la competència literària”. Articles 1, pp. 37-50
COLOMER, T. (1994): “La lectura en els projectes de treball”. Articles, 2, pp. 63-72.
COLOMER, T. (1993): “Què té a veure la llengua amb altres àrees de coneixement?”. Guix, elements d’acció educativa 183, Monogràfic: “La llengua com a eina interdisciplinària”, 5-10. Veure’l.
COLOMER, T. (1993): “La descripción familiar en la Literatura infantil y juvenil actual“. Pròleg a Historias Familiares. Una selección bibliográfica para niños y jóvenes. Madrid: Fundación Germán Sánchez Ruipérez-Grupo Estel, 5-13.
COLOMER, T. (1993): “La enseñanza de la lectura. Estado de la cuestión“. Cuadernos de Pedagogía, 216, pp 15-18