Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • CORRERO IGLESIAS, Cristina; GIL, MªRosa et al. (2016). “Joc, llengua i literatura: de l’oralitat a la multimodalitat”. Dins Mequè Edo; Sílvia Blanch i Montserrat Anton (eds.), El Joc a la primera infància. Barcelona: Octaedro. Pàg. 109-124. ISBN 978-84-9921-837-3.

    Segueix llegint
  • CORRERO IGLESIAS, Cristina; JUAN, Anna (Sumitted). “Panorama de la critique professionnelle de la littérature pour les Enfants en Espagne”. Revista Strenae [França]

    Segueix llegint
  • CORRERO IGLESIAS, Cristina; REAL, Neus (2016). “Educación Infantil y Trabajo por proyectos: Secuencias didácticas de literatura para las primeras edades”. Revista Fronteiraz, Revista do Programa de Estudos Pós- Graduados em Literatura e Crítica Literária da PUC- SP [Brasil], núm. 17, desembro 2016. Pàg. 60-80. ISNN 1983-4373.

    Segueix llegint
  • CORRERO IGLESIAS, Cristina; GIL, MªRosa et al. (2016). “Juego, lengua y literatura: de la oralidad a la multimodalidad”. Dins Mequè Edo; Sílvia Blanch i Montserrat Anton (eds.), El Juego en la primera infancia. Barcelona: Octaedro. Pàg. 111-127. ISBN 978-84-9921-839-7.

    Segueix llegint
  • BELLORIN, B. (2 d’abril de 2016). Descifrar el ADN de los cuentos de hadas. Disponible en https://linternasybosques.wordpress.com/2016/03/30/descifrar-el-adn-de-los-cuentos-de-hadas/

    Segueix llegint
  • Colomer, T. (2016). “La letteratura giovanile in Spagna”. Nuova Secundaria. Mensile di Recerca, Cultura, Orientamenti educativi, Problemi didattico-instituzionali per le scuole del secono ciclo di Instruzione e Formazione, nº 8, aprile 2016, Anno XXXIII, 50-53.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. (2016). “Fueron felices y comieron perdices? El sentido del final en los libros para niños”. CLIJ Cuadernos de literatura infantil y juvenil 269, enero-febrero, 7-14.

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2016). Un pont cap a la lectura. Notes sobre les funcions del mediador en la formació del lector literari. Perspectiva Escolar n° 386, 25-28.

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2016). La lectura personal del maestro: un espacio para (re)pensar al mediador escolar de lectura literaria. Anais do XI Jogo do Livro e I Seminário Latino-americano Mediações de Leitura Literária. Belo Horizonte, UFMG, pp. 299-310.

    Segueix llegint