Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Colomer, T. (2013): “Estudis i recerca sobre el llibre infantil i juvenil”. Anuari de l’Observatori de Biblioteques, llibres i lectura 2010-2011, p. 181-193.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. (2013): “O papel da escola no dimínio da escrita”. Pátio. Ensino Fundamental. Any XVII. Maig-Juny 2013, pp 18-20.

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A.M. (2013): “Cuestiones metodológicas en torno a la investigación de las respuestas lectoras a álbumes ilustrados”. Cultura & Educación Vol. 25, Núm. 4, Desembre 2013 , pp. 467-478(12)

    Segueix llegint
  • ARENAS, C.; MANRESA, M. (2013). “Literatura, jóvenes lectores y pantallas: un estudio exploratorio sobre la interpretación literaria de una obra con recursos digitales”. ANILIJ (Anuario de Investigación en Literatura Infantil i Juvenil), vol. 11: 43-60. ISNN: 1578-6072

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2013): “La compleja relación entre investigación en didáctica de la lengua y formación docente”. Cultura & Educación, Vol. 25, Núm. 4, Desembre 2013 , pp. 479-482(4)

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2013): “Com elaborar la resposta lectora als textos literaris mitjant l’escriptura”. Articles, 61, p. 65-71.

    Segueix llegint
  • COLOMER, T. ; MARGALLO, A. M. (2013): “Las respuestas literarias a álbumes ilustrados en contextos muticulturales”. Linguarum Arena. Revista do Programa Doutoral em Didáctica de Línguas da Universidade do Porto. Vol.4. 21-37  Disponible a: http://ler.letras.up.pt/site/default.aspx?qry=id04id1339id2653&sum=sim

    Segueix llegint
  • MUNITA, F. i RIQUELME, E. (2013). “Leer con otros para leerse a sí mismo. La lectura mediada de literatura infantil y sus aportes en el desarrollo de las competencias emocionales del niño”. A: A viva voz: Lectura en voz alta (pp. 30-45). Santiago de Chile, Bibliotecas CRAMineduc.

    Segueix llegint
  • MUNITA, F. (2013). “Creencias y saberes de futuros maestros (lectores y no lectores) en torno a la educación literaria”. Ocnos 9, 69-87.

    Segueix llegint