Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Correro, Cristina; Portell, Joan (2023). Lectures que fan lectors. Vic: Eumo.

    Segueix llegint
  • The study is a part of a larger qualitative study carried out across 16 European countries aimed at exploring experiences with digital technologies during the COVID-19 lockdown, e.g.smartphones, tablets, computers, TVs, video-games, etc. of children aged between 6 and 12 years and their parents’perceptions of these. The overall research questions are: How did children engage […]

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2020). “Breve morfología de los libros infantiles”. Dins Correia, M; Novais, C. (2020). Qual literatura? Diferentes perspectivas da produção literária para crianças e jovens na contemporaneidade. Belo Horizonte: UFMG Editora.

    Segueix llegint
  • Correro, C.; Mello, C.; Franco Brandileone, A.P. (2020). Apresentaçao. Dossier de Educaçao Literária. Revista Claraboia, núm. 16.

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2020). “School and Children’s Librarianship in Spain”. St. Paul’s Librarian, 34 2019, pp 33-45. Japó. ISSN: 0913-6258.

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2020). “Spain. Attitude to Picturebooks”. Salon de l’illustration. Magazine for Picturebook illustrators in Korea. Racing Green Edition, pp 8-12. Korea. ISBN: 9791196670320.

    Segueix llegint
  • Què aporten les obres de ficció digital a l’educació literària? Quina relació hi estableixen els alumnes? De quina manera podem ajudar els docents a aprofitar el seu potencial didàctic?. La revista Articles ha publicat “Ensenyar a interpretar ficció digital”, un monogràfic coordinat per Mireia Manresa i Lucas Ramada pensat per a educadors, bibliotecaris i mediadors […]

    Segueix llegint
  • Asfura, E.; Real, N. (2019). La lectura literaria al egreso de la formación inicial docente. Un retrato de las prácticas lectoras declaradas por estudiantes de pedagogía en educación secundaria en lenguaje y comunicación. Calidad en Eduación, 50 (julio), 83-113. ISSN 0717-4004. eISSN 0718-4565. doi: http://dx.doi.org/10.31619/caledu.n50.719

    Segueix llegint
  • ­ Fernández de Gamboa Vázquez, Karla (2019). Txanogorritxo zergatik deitzen zioten ahaztu zuen eguna: Amona basoan galdu zenekoa, de Arantxa Iturbe / O dia que esqueceu por que lle chamaban Carapuchina Vermella: Amona basoan galdu zenekoa, de Arantxa Iturbe. A Marta Neira Rodríguez, Blanca-Ana Roig Rechou e Isabel Soto López (Coord.), Imaxes nenez-vellez na LIX […]

    Segueix llegint