Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • ALIAGAS, C. (2012): “A peu d’aula: dels fonaments teòrics al llibre de text Xarxa”. Guia didàctica per al professorat dels llibres de text de cicle inicial, primària. Projecte Xarxa. Editorial Baula: p. 6-14 de tots els llibres de text. Llibre del professorat. Llengua catalana 3r. ISBN: 978-84-479-2392-2 Libro del profesorado. Lengua castellana 3.º. ISBN: 978-84-479-2393-9 Llibre del professorat. Matemàtiques […]

    Segueix llegint
  • BELLORÍN, Brenda; REYES, Lara. (2012): “Álbumes en marcha: recuento de proyectos de aula en torno a las narrativas visuales”. A: COLOMER, Teresa; FITTIPALDI, Martina (coord.) (2012): La literatura que acoge. Inmigración y lectura de álbumes ilustrados. “Parapara” nº5. Barcelona/Caracas: Banco del Libro-GRETEL, amb el patrocini de la Fundación SM (distribuït per Ekaré), 172-196. ISBN: 978-980-6417-39-7

    Segueix llegint
  • CORRERO, Cristina (2012): “Experiencias literarias en contextos de inmigración: textos sin pretextos”. A: COLOMER, Teresa; FITTIPALDI, Martina (coord.) (2012): La literatura que acoge. Inmigración y lectura de álbumes ilustrados. “Parapara” nº5. Barcelona/Caracas: Banco del Libro-GRETEL, amb el patrocini de la Fundación SM (distribuït per Ekaré), 251-262. ISBN: 978-980-6417-39-7

    Segueix llegint
  • FITTIPALDI, M. (2012): “La categorización de las respuestas infantiles ante los textos literarios. Anàlisis de algunos modelos y propuesta de clasificación”. A: COLOMER, Teresa; FITTIPALDI, Martina (coord.) (2012): La literatura que acoge. Inmigración y lectura de álbumes ilustrados. “Parapara” nº5. Barcelona/Caracas: Banco del Libro-GRETEL, amb el patrocini de la Fundación SM (distribuït per Ekaré), 69-86. […]

    Segueix llegint
  • FITTIPALDI, M., (2012): “Una lectura escrita. Acercamiento a La formación del lector literario”. El toldo de Astier. Propuestas y estudios sobre enseñanza de la lengua y la literatura. Cátedra de Didáctica de la lengua y la literatura I. Departamento de Letras. Facultad de Humanidades y Ciencas de la Educación. Universidad Nacional de La Plata (Buenos […]

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2012): “Las lecturas en los proyectos de trabajo: cómo contribuyen a consolidar la competencia literaria”. Literatura Infantil y Juvenil e Identidades / Literatura para a Infãncia e Juventude e Identidades, Vigo/Braga: ANILIJ-ELOS/CIEC-Universidade do Minho, p.347-364. (ISBN: 978-972-8952-23-5).

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2012): “Qué literatura para los recién llegados”. A: COLOMER, Teresa; FITTIPALDI, Martina (coord.) (2012): La literatura que acoge. Inmigración y lectura de álbumes ilustrados. “Parapara” nº5. Barcelona/Caracas: Banco del Libro-GRETEL, amb el patrocini de la Fundación SM (distribuït per Ekaré), 144-171. ISBN: 978-980-6417-39-7

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2012): “La educación literaria en los proyectos de trabajo”. Revista Iberoamericana de Educación, 59, pp. 139-156 (1022-6508)- OEI/CAEU. Disponible a: http://www.rieoei.org/rie59a06.pdf

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2012): “El reto de elaborar un corpus para la formación literaria de adolescentes reticentes a la lectura”. Anuario AILIJ, 10, pp. 69-85.

    Segueix llegint