Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Correro, C. (2019). Crítiques mensuals Revista Faristol Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil. Disponibles a https://www.clijcat.cat/faristol/  

    Segueix llegint
  • Munita, F.; Real, N. (2019). “Simple o ximple? Una reflexió sobre la poesia infantil”. Faristol, núm. 89 (abril), pp. 26-29. ISSN:02013-2427.Versió digital accessible en línia (https://www.clijcat.cat/faristol/descargas/89/6_89.pdf).

    Segueix llegint
  • Munita, F. y Bustamante, P. (2019). “Somos un ejemplo de biblioteca”: el caso de una biblioteca escolar exitosa. El Profesional de la Información, 28(6), e280612. DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2019.nov.12

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2019). La didactique de la littérature : réflexions sur le champ. Un entretien avec Yves Reuter. / La didáctica de la literatura: reflexiones sobre el campo. Una entrevista con Yves Reuter. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 12(3), 97-114. DOI: https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.852

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2019). Nota del editor: Perspectivas actuales en didáctica de la literatura. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 12(3), 1-6. DOI: https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.853

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2019). “Volver a la lectura”, o la importancia de la lectura personal en la formación continua del profesorado en didáctica de la lengua y la literatura. Profesorado: Revista de Currículum y Formación del Profesorado, 23 (3), 413-430. DOI: https://doi.org/10.30827/profesorado.v23i3.11236

    Segueix llegint
  • Munita, F. y Margallo, A.M. (2019). La didáctica de la literatura: configuración de la disciplina y tendencias de investigación en el ámbito hispanohablante. Perfiles Educativos, vol. 41, n. 164, 154-170. DOI: https://doi.org/10.22201/iisue.24486167e.2019.164.58825

    Segueix llegint
  • Fittipaldi, M. y Munita, F. (2019). El mapa i la brúixola: reflexions al voltant del paper del docent com a recomanador i prescriptor de lectures. / El mapa y la brújula: reflexiones en torno al rol del docente como recomendador y prescriptor de lecturas. BiD: Textos Universitaris de Biblioteconomia i Documentació, núm. 42. DOI: http://dx.doi.org/10.1344/BiD2019.42.8

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2019). “Echoes from the Spanish and Catalan IBBY Section” en IBBY European Newsletter 2019. Disponible en: http://www.ibby.org/fileadmin/user_upload/european_newsletter_04-19/IBBY_European_Newsletter_April_2019.htm

    Segueix llegint