Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • ALIAGAS, C.; CASTELLÀ, J. M. & CASSANY, D. (2009): “Aunque lea poco, yo sé que soy listo. Estudio de caso de un adolescente que no lee literatura”. Revista OCNOS 5, p. 97-112. ISSN: 1885-446X

    Segueix llegint
  • ALIAGAS, C. (2009): “Adolescent’s Insights on The Academic Reading Practices in High School: A Case Study with a School Clique”. The International Journal of Learning 16: 293-308. ISSN: 1447-9494

    Segueix llegint
  • CASSANY, D. & ALIAGAS, C. (2009). “Miradas y propuestas sobre la lectura”. Dins CASSANY, D. (coord.) Para ser letrado. Voces y miradas sobre la lectura. Editorial Paidós Educado: Barcelona, p. 13-22. ISBN 978-84-493-2257-0

    Segueix llegint
  • MARGALLO, Ana María, FITTIPALDI, Martina (2009). “El álbum: una literatura para la integración de los recién llegados”. Textos. Didáctica de la Lengua y la Literatura 51 (abril, mayo, junio), 80-90.

    Segueix llegint
  • FITTIPALDI, M. (2009), “El rol de los saberes previos, la mediación y el intercambio en la lectura de un álbum”. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literatura, Vol. 1,Nº 1, noviembre 2009, 49-66. ISSN 2013-6196. En web: http://ojs.uab.cat/index.php/jtl3/article/view/38

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2009): “La construction de la posture de l’auteur dans les projets littéraires: écrire de la littérature pour apprendre la littérature” [La construcción de la postura del autor en los textos literarios: escribir literatura para enseñar literatura], Repères 40, 201-226.

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2009): “Lectura, escritura y aprendizaje literario en los proyectos de trabajo escolar”. Lectura y vida, Año 30, 3, 44-55.

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2009): “La pulsión romántica en la lectura de las adolescentes”. Textos. Didáctica de la Lengua y la Literatura 51 (abril, mayo, junio), 68-79.

    Segueix llegint
  • MARGALLO, A. M. (2009): “Entre la lectura juvenil y la adulta: el papel de los «best-sellers»”. A: T. Colomer, (dir), Lecturas adolescentes. Barcelona: Graó, 221-239.

    Segueix llegint