Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Correro, C.; (2018). “Entrevista Concepció Zendrera”. Faristol, nr. 88, pp. 20-24, Novembre 2018.

    Segueix llegint
  • Correro, C., (2018). “Panorama de la literatura infantil digital en España”. En R. Barbosa da Silva, P. Gobira e F. Marinho  (Eds.), Múltiplas interfaces: livros digitais, criação artística e reflexões contemporâneas. Belo Horizonte: Scriptum [ISBN: 978-85-9494-019-3].

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2018). Els llibres infantils al segle XXI. (Tesis doctoral). Direcció de T.Colomer. Universitat Autònoma de Barcelona.

    Segueix llegint
  • Ramada Prieto, L. “Cariño, tenemos que hablar”. Ficción digital infantil y juvenil y su mediación”. Revista Peonza, nº126. 2018.

    Segueix llegint
  • Correro, C. (2018). Crítiques Mensuals Revista Faristol. Disponibles a https://www.clijcat.cat/faristol/  

    Segueix llegint
  • Colomer, T; Manresa, M; Ramada Prieto, L. y Reyes López, Lara. Narrativas Literarias en educación infantil y primaria. Editorial Síntesis. 2018.

    Segueix llegint
  • MANRESA, Mireia (2018). “Adolescent reading habits: The effect of school activities on reading practices”. A: Evelyn Arizpe & Gabrielle Cliff-Hodges (eds.). Young People Reading. Empirical Research Across International Contexts. Abingdon, Oxon; New York: Rouledge: 123-136

    Segueix llegint
  • “El potencial de la lectura literaria en las clases de ELE”, Hispanorama. Revista de la Asociación Alemana de Profesores de Español, 159, 2018, pp.14-17.

    Segueix llegint
  • Colomer, Teresa. «Estudis i recerca sobre llibres infantils i juvenils a Catalunya (2016- 2017)». Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura, vol. 5 (2018), p. 51-65. http://www.raco.cat/index.php/AnuariObservatori/article/view/340951

    Segueix llegint