Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • Colomer, T. “¿Retiramos los cuentos sexistas?” CLIJ. Cuadernos de literatura infantil y juenil, 290, 57-59.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. “Recerca i formació de professionals en el camp de la literatura infantil i juvenil” | “Research and training of professionals in the field of children’s and young adult literatura”. Bellaterra Journal Vol 11 (1), 9-26. Disponible a: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v11-n1-colomer/762-pdf-ca

    Segueix llegint
  • López Andrada, Concepción; Aldo Ocampo (2018). “Entrevista a Dra. Teresa Colomer sobre Fomento de la lectura y Educación Lectora desde una perspectiva de educación inclusiva”. Centro de Estudios Latinoamericanos de Educación Inclusiva (CELEI) Xile. Revista Catalejos, vol.4, núm.7, pp. 127-138. Disponible a: https://www.academia.edu/37987587/Entrevista_a_Dra._Teresa_Colomer_sobre_Fomento_de_la_Lectura_y_Educación_Lectora_desde_una_perspectiva_de_Educación_Inclusiva?email_work_card=thumbnail-desktop

    Segueix llegint
  •   Colomer, T., Manresa, M., Ramada, L., & Reyes, L. (2018). Narrativas literarias en educación infantil y primaria. Editorial Síntesis.   Disponible a: https://www.sintesis.com/did%C3%A1cticas%2C%20recursos%20y%20aprendizaje-223/narrativas%20literarias%20en%20educaci%C3%B3n%20infantil%20y%20primaria-ebook-2569.html

    Segueix llegint
  • Paladines, L.; Margallo, A.M. (2020): “Los canales booktuber como espacio de socialización de prácticas lectoras”, Ocnos, 19, (1): 55-67. DOI: https://doi.org/10.18239/ocnos_2020.19.1.1975

    Segueix llegint
  • Munita, F. y Margallo, A.M. (2019). La didáctica de la literatura: ¿qué aporta la investigación hispanohablante a la construcción del campo? En C. Mello, D. Sebabinazi y G. Rodella (org.): Literatura e educação (pp. 43-57).  Guarapuáva, Brasil: Editora Unicentro.  

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2019). Hacia una «poesía para niños también»: Tendencias de la poesía infantil en dos premios del ámbito hispanoamericano (2004-2017). En Córdova, A. (coord.): Renovar el asombro. Un panorama de la poesía infantil y juvenil contemporánea en español (pp. 103-141). Ediciones Universidad de Castilla La Mancha, Cuenca.

    Segueix llegint