Publicacions

En aquesta secció podeu veure, d’entrada, alguns llibres destacats de GRETEL. A continuació teniu les publicacions de cada membre. Algunes de les publicacions poden descarregar-se. Podeu utilitzar el cercador per autor o per any de publicació, o bé fer servir el cercador de paraules.
  • REAL, Neus; CORRERO, Cristina (2018). Valorar la literatura infantil digital: propuesta práctica para los mediadores, Textura, vol. 20, n. 42 (jan/abr.), 8-33

    Segueix llegint
  • REAL, Neus; CORRERO, Cristina; KIRCHOF, Edgar Roberto (2018). Apresentação, Textura, vol. 20, n. 42 (jan/abr.), 4-7

    Segueix llegint
  • Munita, F. (2018). El sujeto lector didáctico: “lectores que enseñan y profesores que leen”. Álabe: Revista de la Red de Universidades Lectoras, 17. doi: 10.15645/Alabe2018.17.2

    Segueix llegint
  • Asfura, E.; Real, N. (2019). La lectura literaria al egreso de la formación inicial docente. Un retrato de las prácticas lectoras declaradas por estudiantes de pedagogía en educación secundaria en lenguaje y comunicación, Calidad en la educación 50, pp. 83-113. ISSN 0717-4004. DOI: 10.31619/caledu.n50.719. Accessible a https://ddd.uab.cat/record/211934.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. “¿Retiramos los cuentos sexistas?” CLIJ. Cuadernos de literatura infantil y juenil, 290, 57-59.

    Segueix llegint
  • Colomer, T. “Recerca i formació de professionals en el camp de la literatura infantil i juvenil” | “Research and training of professionals in the field of children’s and young adult literatura”. Bellaterra Journal Vol 11 (1), 9-26. Disponible a: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v11-n1-colomer/762-pdf-ca

    Segueix llegint
  • López Andrada, Concepción; Aldo Ocampo (2018). “Entrevista a Dra. Teresa Colomer sobre Fomento de la lectura y Educación Lectora desde una perspectiva de educación inclusiva”. Centro de Estudios Latinoamericanos de Educación Inclusiva (CELEI) Xile. Revista Catalejos, vol.4, núm.7, pp. 127-138. Disponible a: https://www.academia.edu/37987587/Entrevista_a_Dra._Teresa_Colomer_sobre_Fomento_de_la_Lectura_y_Educación_Lectora_desde_una_perspectiva_de_Educación_Inclusiva?email_work_card=thumbnail-desktop

    Segueix llegint
  •   Colomer, T., Manresa, M., Ramada, L., & Reyes, L. (2018). Narrativas literarias en educación infantil y primaria. Editorial Síntesis.   Disponible a: https://www.sintesis.com/did%C3%A1cticas%2C%20recursos%20y%20aprendizaje-223/narrativas%20literarias%20en%20educaci%C3%B3n%20infantil%20y%20primaria-ebook-2569.html

    Segueix llegint
  • Paladines, L.; Margallo, A.M. (2020): “Los canales booktuber como espacio de socialización de prácticas lectoras”, Ocnos, 19, (1): 55-67. DOI: https://doi.org/10.18239/ocnos_2020.19.1.1975

    Segueix llegint